ÜYE MEMNUNİYET ANKETİ

Değerli Üyemiz, Bu anketin amacı, Borsamız tarafından almış olduğunuz hizmet doğrultusunda memnuniyetinizi değerlendirmek ve size daha iyi hizmet sunabilmektir. Gösterdiğiniz ilgi ve hassasiyete teşekkür ederiz.

Firma Adınız :


Borsamız tarafından yapılan duyuru ve faaliyetler hakkındaki bilgilere hangi kaynaklardan ulaşmak istersiniz? (Birden çok işaretleyebilirsiniz)



1.) Borsamız hizmet ve faaliyetlerine bakış açınız?



2.) Sizce, borsamız ile ilgili işlerde, borsa personelimizin yeterlilik derecesi nedir?



3.) Seminer, eğitim, panel gibi etkinliklerimizi nasıl değerlendiriyorsunuz?



4.) WEB Sayfamızın yeterliliğini nasıl buluyorsunuz?



5.) Borsamızın genel temizliğini nasıl buluyorsunuz?



6.) Borsamızın sizlere yönelik duyuruları yaparken kullandığımız (sosyal medya, internet, sms, davetiye vb.) iletişim kanallarımızı ne derece başarılı buluyorsunuz?



7.) Borsadan talep ettiğiniz belge ve raporları zamanında teslim alabilme memnuniyetiniz nedir?



8.) Borsamız çalışanlarının sorun ve ihtiyaçlarınızın çözümü aşamasında, size gösterdiği ilgi ve alakayı ne derece yeterli buluyorsunuz?



9.) Gerektiğinde üst yönetime ulaşabilme konusundaki görüşünüz?



10.) Borsamızın sizi ne düzeyde temsil ettiğine inanıyorsunuz?



11.) Borsamızın süreçlerini nasıl buluyorsunuz?



a.) Yönetim ve Stratejik Planlama, Kalite Yönetim Sistemi, Bilgi,Danışmanlık ve Destek



b) Pamuk/Buğday Laboratuvarı



c.) Mali Yönetim



d.) Tescil



e.) Üye İlişkileri



f.) Haberleşme ve Yayınlar, Bilgi ve İletişim Teknolojileri, İnsan Kaynakları



Borsamızda düzenlenmesini istediğiniz eğitim, seminer, konferanslar vb. nelerdir?



Borsamızdan aldığınız hizmet ve beklentiler hususunda önerileriniz varsa lütfen belirtiniz:




Lütfen Bekleyiniz...